Sobre mi



AtentamenteSuya es una marca de bisutería y complementos en papel.

La diversidad y la calidad de los materiales con las que han sido elaboradas cada una de las piezas, unido al proceso de elaboración totalmente artesanal, las convierte en piezas únicas, llenas de encanto y de personalidad que transmiten la pasión y dedicación con las que han sido creadas

Todas las piezas que encontrareis aquí están realizadas con materiales originales y de calidad para hacerlas únicas. Son piezas nacidas de un momento muy especial o de uno de la nada para darle una forma, un color... para hacerlas irrepetibles y muy especiales.

Diseñar suenos me apasiona!!! Si tienes una idea, propuesta, encargo, le daremos forma o si simplemente quieres saludarme, me encantará!!!











Hoooola!!

http://vimeo.com/49066254

dijous, 23 de setembre del 2010

Tardor



Oficialment avui entrem a la tardor!!! Siiii, canvis i més canvis... És un no parar!!! I jo no sé si a vosaltres també us passa?, però jo tinc aquella sensació de que quan per fi ja tinc una situació controlada, tachaaan,  n'apareix una de nova i apa,tornem a començar.
Fa uns dies vaig trobar aquesta bonica imatge blogejant i m'ha semblat que podria ser una bona presentació per a la tardor. És d'art digital i es titula  "atmosphere"..., un món molt interessant aquest també... Però ufff, si ja em falten hores i hores al dia per poder arribar arreu... Però no me'n puc estar de descobrir coses i voler-les provar totes!! Quines ganes tinc ja de treballar a Bcn.. Tindré més temps i se suposa que guanyaré en qualitat de vida (si, no???)però mentre no arribi, hauré de continuar robant hores al son per treballar en les noves peces, que espero poder-vos ensenyar ben aviat. Bon dijous!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada